Vytvořit uživatelům zázemí, které je bude co nejvíce blížit životu ostatní populace a zároveň bude naplňovat jejich potřebu jistoty a bezpečí. Podporovat jejich sebevědomí, rozvíjet samostatnost podle individuálních schopností každého uživatele. Zároveň nabídnout možnost pracovního uplatnění v rámci pracovní terapie.
Poskytujeme pobytové sociální služby osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku nebo zdravotního postižení, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby.
Našimi uživateli jsou:
Věková kategorie klientů:
Lidem s mentálním a kombinovaným postižením, kteří jsou závislí na podpoře a péči jiné osoby, usiluje organizace o vytvoření prostředí a podmínek, které se podobají co nejvíce běžnému životu.
Základní činnosti:
Zájemce se o sociální službě dozví:
Objekt je umístěn v klidné části města a je dobře dostupný MHD i pěšky.
Věková kategorie klientů:
Forma poskytované služby
Kapacita služby
Služba je poskytována v bariérové budově s obývaným podkrovím. Uživatelé jsou rozděleni do 2 domácností. Vybavení domácností odpovídá potřebám uživatelů a je vybíráno s ohledem na jejich přání, možnosti a potřeby. Součástí domácností je plně vybavená kuchyňka, obývací pokoj, koupelna a WC.
Jednání se zájemcem o službu:
Smlouva se zájemcem se uzavírá písemně, na základě vyplněné a podepsané Žádosti o poskytnutí sociální služby. Je uzavřena mezi žadatelem, popř. jeho zákonným zástupcem a statutárním zástupcem organizace. Vzor Smlouvy je k dispozici u sociálního pracovníka. K dispozici je alternativní forma. Smlouva je ve dvojím vyhotovení, uzavíraná na dobu určitou, po adaptační době na dobu neurčitou.
Úhrada za poskytované sociální služby
Sociální služba se poskytuje za úhradu, dle aktuálního ceníku, který obdrží zájemce při jednání o službě. Ceník je zveřejněn na webových stránkách zařízení. Výše úhrad se řídí platným zákonem č. 108/2006Sb., o sociálních službách a prováděcí vyhláškou č. 505/2006Sb.
Stížnost může podat: zájemce o službu, uživatel služby, zákonní zástupci, důvěrná osoba, zaměstnanec, kterého si uživatel vybral, jakýkoliv občan.
Způsob podání stížnosti: ústně, písemně, anonymně do schránky, telefonicky, emailem, alternativní formou u neverbálně komunikujících.
Stížnost může být uplatňována: u ředitele/ky zařízení, vedoucího sociálního úseky, vedoucí denní služby, u kteréhokoliv zaměstnance.
Důvody ukončení poskytování sociální služby
Uživatel může Smlouvu vypovědět kdykoliv i bez udání důvodu.
Poskytovatel může Smlouvu vypovědět z důvodů, kdy uživatel hrubě porušuje své povinnosti a závazky vyplývající ze Smlouvy.